torsdag 14 maj 2009

Trött så trött så..



..trött!
Igen.
Precis som sädesärlan som jag fotograferade vid fyren igår.
Troligen har den flygit långt och troligen är den hungrig och därför är den uppburrad.

Jag känner mig också uppburrad p.g.a frustration och sorg.
Rör mig inte! vill jag bara skrika rakt ut för att jag inte orkar med det.
Inte just nu.

Vara ifred vill jag..men ändå inte.
Vi var till kyrkogården idag. Graven såg så fin ut och blommorna var i stort sett intakta.
Men jag orkade inte prata med och till Mannenimittliv eftersom andra hörde.
Jag vill göra det ensam.
Troligen åker jag förbi en vända i morgon och jag hoppas verkligen att mitt roshjärta finns kvar.

I morgon åker de sista gästerna hem.
Det känns bra eftersom det varit påfrestande på en del vis.
Men jag har också fått STOR hjälp med matlagning och support samt annat.
Det är jag väldigt tacksam över.

När folket åkt hem så hoppas jag att jag orkar ta itu med alla tråkgrejer som behövs göras.

..suck...

/A

2 kommentarer:

*jeanette* sa...

fick en sång i huvudet när jag läste dina rader och såg det fina fotot på "pippin"... Mitt hjärtas fågel av Afzelius...

en stor kram till dig!

Ännelaij sa...

*jeanette*
Åh! Den är underbar.
TACK för att du påminde mig.

KRAM
/A