lördag 9 maj 2009

Märkligt, jobbigt, krångligt

Idag efter att jag gjort min dagliga morgonrutin så slog jag på TV4 nyhetsmorgon.
Då var Ann-Sofie von Otter i rutan och skulle sjunga Bist du bei mir av Bach.
Den som skall sjungas solo på begravningen på svenska efter mina önskemål.
Märkligt..det är idag exakt tre veckor sedan min älskade avled.

Sedan har jag haft hemska mardrömmar inatt igen.
Om Mannenimittliv, verkligen hemska drömmar.
Jobbigt...och otäckt.

Och till råga på allt så har hans dator kraschat precis när jag behöver komma åt några filer.
Blir man trött eller trött..
Nåväl efter att försökt få igång den på olika vis så insåg jag att det ändå var bäst att formatera om C: och installera om hela windows..
När jag påbörjade installationen så såg jag att det fanns inget annat att göra.
Det gick inte att bara reparera.
Krångligt skall det alltid vara när man inte har tid eller ork

Så nu är installationen i full gång.
Tackolov så är dokument backup:ade samt att de ligger på en annan disk också.

Nu MÅSTE jag städa...också..



/A

Inga kommentarer: