lördag 23 maj 2009

Lite glatt men sen..


Här hittade jag bilden

Av olika anledningar så hämtade jag inte posten igår.
Men idag blev den hämtad.
Och då fick jag åtminstone ett liiiiiiitet glatt besked.
Om vad vill jag inte avslöja.

Sedan ringde svärfar..och..suck..ja somligt han säger känns bra, andra saker blir jag så trött på!
Upprepningar hela tiden samt ord som inte känns bra att han säger.
Minst sagt okänsligt.

Dessutom kan han aldrig vara tyst utan han har berättat massor av saker för mina grannar som grannarna verkligen inte har med att göra.
Jag blir så irriterad, arg och ledsen.
När ska detta sluta och hur?

/ÅterigenLedsenOchbesvikenAnnelieMenJagFårVälSeDetPositivaTrotsAttDetÄrSvårt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hade ja inte varit hemmifrån så mkt hade de blivit en basset/mike

Ännelaij sa...

mike
Bassettsar är söta.
Synd du inte har tid med någon.
/A