torsdag 7 maj 2009

Spytråkigt inlägg

I morse vaknade jag och kände mig matt och dessutom hade jag hjärtklappning.
Vi har en blodtrycksmätare så jag tog trycket.
Ehhh..det var högre än vad jag brukar ha samt att pulsen låg på ca 130.

Nåväl, blivandepsykologidottern skulle ju hämtas vid tåget så jag var tvungen ta mig samman och åka in till la Stada.
Jag kände mig svag och illamående men åkte in ändå.
Vid järnvägsstationen bad jag henne ta över körandet.
(då är det illa)
..hehe..men hon är bra på att köra..verkligen bra!..plus proffs på att parkera..

Sedan handlade vi lite grann och jag var tvungen att försöka få i mig lite drickyoghurt.
Kände mig lite bättre då.

Tills jag var tvungen att kräkas i papperskorgen!!
(i sovrummet inte i datorn)
Sedan var jag som pånyttfödd..fast inte ändå..

Nog med äckelprat nu.
/A

2 kommentarer:

Speja sa...

Äckelprat behövs också! Har hört mycket värre:) Ha det så fint du kan i helgen! Kram!

Ännelaij sa...

Speja
Jo..visst..värre saker har man både sagt och skrivit men..ändå.

TACK!

Kram
/A