torsdag 21 maj 2009

Där som rosor aldrig dör


Ja, det är jag som fotograferat.
Idag har jag varit på bl. a konfirmation.
Efter det, så körde jag upp till Mannenimittlivs grav, som ska bli min också.
Och alla blommor fanns fortfarande kvar och såg rätt så fina ut.

Det arrangemanget som var finast var ju hjärtat, mitt hjärta till mitt hjärta så givetvisfotograferade jag det.
Många rosor såg helt oförstörda ut.

Märkligt och härligt.

Jag pratade också lite med Mannenimittliv också, om vad får ni inte veta.
Take care

/A

6 kommentarer:

Ulle sa...

Det är fint... jag blir så gladledsen...

Ännelaij sa...

Ulle
Jag är också gladledsen..

Konstig känsla.
kram
/A

Markattan sa...

Väldigt vackert. Och sorgligt.

Markattan

Den hemska tvillingen sa...

Ännelaij; vilken fin bild och vilket fint hjärta.
Och så väl du beskriver saknaden, jag känner din saknad i hela mig när jag läser.
Ta vara på dig!

Ida sa...

Vad fint och vackert!
Tänker på dig mor <3

Förresten, vem har konfirmerat sig?

Kram

Ännelaij sa...

Markattan
Ja, det ÄR sorgligt!
ja, det ÄR vackert!
Vackert trots allt.
Kram
/A

Den hemska tvillingen
Visst är det en fin bild och fina ord.
Önskar dock att jag inte hade haft anledning till detta.
Dess ord.
Denna bild.
Kram
/A

Ida
Jag har mailat dig om vem/vilka.

Kram <3
/Mamma