torsdag 28 maj 2009

Toalettfunderingar och annat

Idag fick jag veta vilken lägenhet jag får.
Det blev den jag ville, den jag tyckte skulle passa mig som hand i handske.
Jag jublade!

Den andra är säääääääääääkert lika fin, den är granne med min kommande fina lya.
Det är bara några "problem" med den.. eller ja kanske inte problem ..men jomensåatt.....

Den..den..bebos av vovvsegullarnas matta som ALDRIG hälsar på mig men mer än gärna slog sig i slang med Mannenimittliv.
Det är vovvsegullarnas matta som har en hund som heter likadant som blivandepsykologdottern.

Eh, man kan säga som så att jag är så nördig att jag häromdagen tänkte:
- Herreminje! Om jag får vovvsegullarnasmattas lägenhet så..så...så...SÅÅÅÅÅÅ har vi suttit på samma toalettring!
Och hon var före att ...bajsa.. på toaletterna!!

Men som sagt var så löste det sig.

Take care
/NördigaAnnelie

5 kommentarer:

strandskatan sa...

Det hade ju varit alldeles för bedrövligt om du vid behov hade satt dig på tronen och känt dig distraherad av tankar på en person som inte ens hälsar på dig !
Nej, grattis till rätt lägenhet !

Anonym sa...

gratis!!!/mojkol da tröttis

Anonym sa...

me 2 t naturligtvis=)

Markattan sa...

Jag gratulerar och håller med Strandskatan, på muggen ska man inte behöva distraheras av otrevligheter, mer än nöden kräver då.

Markattan är mycket glad för din skull

Ännelaij sa...

Strandskatan
Precis!
Man vill ju känna sig avslappnad och bekväm och rofylld när man är tvungen att kontemplera ett litet slag.

TACK så mycket!

Kram
/A

mojkol da tröttis
hehe..gratis blir det inte..suck.
Men tack för Grattiset.
:)
kram
/A

Markattan
Åh, vad skönt att så många förstår mig!
Näe, man ska ju liksom känna sig som hemma när man ska göra..ja...man ska..typ fjärta lite lätt.

Tack för ditt stöd.

kram
/A