tisdag 26 maj 2009

Packning, doktorer och annat


Bild från Matton.se

Idag måste jag påbörja packningen även om jag inte vet säkert vilket datum jag får flytta in. Men jag skulle tro att det blir 1/6.
Jag kommer inte att hinna packa ned allt tills dess och det behövs inte heller men det är skönt att få sådant tråkgöra gjort.



En av bonussönerna sa att han kan hjälpa till att packa men jag föredrar att göra det själv för att ha koll på det hela själv. Däremot tar jag tacksamt emot hjälp att flytta tunga möbler.

Idag blev jag uppringd av Mannenimittlivs doktor för bokning av ett sista samtal. Givetvis började jag gråta då han frågade hur jag hade det, what else can I do, men det känns ändå bra att jag ska få veta lite mer ang. sjukdomen och varför förloppet blev som det blev. Samt för att knyta ihop säcken. Göra en form av avslut när det gäller sjukdomen.
Min sorg kommer jag att dras med livet ut, det är ofrånkomligt. Men det andra, de funderingar jag har, det jag vill få svar på samt kan få svar på, dem tänker jag försöka få klarhet i.

Senare tänker jag gå ut i solen.
Som just nu är bakom molnen..
Ska ju bli 20-22 plusgrader ute här idag.
Men först ska jag packa åtminstone en kartong.

Ha det bra


/AnnelieSomInteÖnskarNÅGONAttBehövaGenomgåDettaSomJagGörJustNU

Inga kommentarer: