söndag 31 maj 2009

Morsdag och ingen soffliggare


I förrgår var jag som sagt in till la Stada men det finns ju så många soffor som man bara vill ta hem direkt!
Om nu plånboken tillät det..ähum..
Med andra ord så har jag fortfarande kvar den glada soffan.
Idag är det ju mors dag.
Faktum är att jag inte tänkt på att det var det förrän i fredags då jag fick ett tjockt kuvert från barnen.
Innehållet var en bok egenhändigt och fint signerad samt en fototidning.
Kanske blivandepsykologdottern tycker jag behöver fila på mina fotokunskaper?
Jag har besökt Mannenimittlivs grav idag. En märklig känsla.
Med mig hade jag en enkel bukett som jag satte i en vas.
Det är fortfarande svårt att förstå allt, det är också en hel del som återstår att få uppklarat. Bouppteckning, deklaration, flytt etc.
Troligen kommer hela sommaren att tas i anspråk innan jag landar i vardagen.
Eftersom solen bara skiner och skiner och värmen gör att man inte kan annat än att vistas ute så har jag faktiskt blivit rätt så brun.
Bara det att jag haft kort kjol på mig så...eh..det ser lite skõj ut faktiskt. Det ser ut som om jag har vita shorts på mig när jag är naken.
Bildbevis kommer!
.... inte.....
Take care
/A

3 kommentarer:

Speja sa...

Ser fram emot bildbeviset;) Och inte behöver du bättra på några fotokunskpar! Du är ju en fritt skapande konstnär!
Kram

strandskatan sa...

Ja, är det inte underbart med vita shorts ! Jag går också omkring och har ganska bruna ben (på framsidan). Ovanför knäna kommer shortsfärgen. Det kommer absolut inga bildbevis på mig. Nädå, så roligt skall ingen få !
Kram på dig !

Ännelaij sa...

Speja
Det skulle se ut det om jag publicerade bildbevisen. Då kunde Victoria Silvstedt slänga sig i väggen eller nå´t
...eller svimma...

BRA! Där sa du nåt´t!
Fritt skapande konstnär..*antecknat*

Kram
/A

Strandskatan
hehe..men det syns ju iaf att vi fått färg!
Märkligt att det är så poppis med vita shorts just nu, vi får ta åt oss äran ty vi var först med det nya modet.

Och baksidan av benen behöver man ju inte visa. Man kan typ ha någon lång kjol som man kasar upp på framsidan..
kanske inte så snyggt men...tja vad gör man inte för konsten!

Kram
/A