söndag 10 maj 2009

På dåligt humör


Känner mig på verkligt dåligt humör.
Och det syns och hörs nog.
Hade jag träffat på mig själv så hade jag frågat hur många citroner som förtärts.
Jag tror att "alla" trippar på tå för mig. Folk är hjälpsamma och fixar och städar.
Det är jag tacksam över.
Utlösande faktorn till min surhetsgrad är nog den att allt ska strula precis när allt behöver funka.
Nyss krånglade även min dator.
Tackochlov att jag är "van" och kan reda ut sådana saker..det är bara det att det tar tiiid och energi det som jag inte har just nu.
Mannenimittlivs dator som krånglade igår tog flera timmar i anspråk av min tid som jag känner jag behöver till annat.
Det känns inte heller OK att vi snart är ett helt gäng här, 12 pers, plus en 1-åring.
Men jag måste ju orka...
Ha det bra
/Surkarten

Inga kommentarer: