onsdag 6 maj 2009

Farligt! Beware! Achtung!


(Bild från Wikipedia)
Ni vet väl att diskmaskiner är farliga?
Och att diska efter sig behöver man inte göra eftersom man lagat middag?
Ni vet väl att jag ska vara tacksam och glad över att jag har släkt här?
Jag vet det nu efter att ha gjort ett litet test igår och idag.
Diskbänken är överfull, stekpannan är odiskad, diskmaskinen är otömd.
Disk är farligt!
Hugaligen!
Så off jag har varit/är!!
Jag borde vara glad, jag borde uppskatta att mat lagas till alla istället för att jag äter min egenkokade brocolli i vitlök ensam.
Tacksam borde jag vara för att jag har folk runtikring mig.
Vad tråkig jag är som tycker att det känns mer betungande än en tröst.
Men vad bra att alla är så glada för min skull..att jag har folk ikring mig i denna svåra tid.
Man ska ju glädja andra.
Synd jag är så otacksam
Take care
/Snartsnurrardiskmaskinenochtvättmaskinenochtvättenärviktsamtdukar struknasamtdammsugarenväsnas-Alien

Inga kommentarer: