söndag 10 maj 2009

Det får vara nog nu

Jaha, då kommer somliga ned till oss.
Mina farhågor besannas. Trots telefonsamtal så fattar "somliga" inte att det är så att de ska sova ihop med andra personer och att det kommer att bli trångt.
Jag dissar egentligen ingen..men jag har svårt för ..ja...

Trots telefonsamtal så verkar "somliga" inte fatta att man har ansvar över sin egen mathållning.
Särskilt då "somligas" mathållning är låååååååååångt ifrån både mängd och typ från det jag..vi..äter.

I morgon kommer fyra personer till ned.
Tackochlov så känns det OK t.o.m bra.

Nu undrar jag hur min mamma tyar med att fixa mat åt fler än tänkt.
Men det löser sig nog.
Om inte annat så finns det ju pizzerior i närheten.

/VerkarSomOmJagNumerKlararMigPåEnHårdbrödMacka-Alien

4 kommentarer:

Markattan sa...

Jag tycker att du ska, om du kan, unna dig att få vara ifred, inte fixa och dona åt andra. Just nu går förmodligen din energi åt till helt andra saker än att ställa upp. I din situation kan ingen kräva mer än att du bara är.

Varm hand
Markattan, tänker på dig

Ännelaij sa...

Markattan
Jag orkar inte ställa upp, tackolov så har min mor, dotter samt en av mina bonussöner "räddat" min dag idag..

Jag säger bara SUUUUUCK...folk snackar men..ingen verkstad.
Nåväl.
Jag klarar mig.
Tack för omtanken!
/A

Speja sa...

Låt dem gå till pizzerian - det är väl ingen resttaurang hos er heller. Ta väl hand om dig och vad skönt att det till och med känns bra att det kommer mer folk.
Många kramar!

Ännelaij sa...

Speja
Det var skönt att somliga människor kom ned.
Det mesta har gått bra..även om inte alla åkt än.

Ska försöka ta hand om mig.

Många tack
KRAM
/A