fredag 8 maj 2009

Handlingskraft(slös)


Jag har nyss kommit hem efter en tur till la Stada för att inhandla bl. a svarta strumpbyxor, svart top samt skor till begravningen.
Det kändes som en måsteresa och betungande till att börja med. Men sedan kändes det lite bättre trots allt.
Förutom det nödvändiga så köpte jag ett par jättesöta ballerinaskor med en liiiiiiten "klack samt en parfym..igen..och läppstift..igen..
Parfymen propsade blivandepsykologdottern på att jag skulle ha istället för Obsession som enligt henne luktar gammal tant...ehhh...men jag är ju gammal ju!!
Sedan kom expediten och hon höll med dottern så det blev den parfymen som psychodottern gillade.
Och ja, jag är nöjd.
Det som känns eländigt..det är ju att jag ju inte har Mannenimittliv kvar i livet längre.
Jag kan inte visa honom vilka "fynd" jag gjort.
Det gör mig verkligen bedrövad.
/A

2 kommentarer:

i sa...

Jaa, förstår att det känns jobbigt att inte kunna visa han dina fynd. Han var ju alltid så intresserad och ville nästan att man skulle ha modevisning med sina fyns! <3

Ännelaij sa...

Ja, det känns märkligt..
:(

Kram