söndag 24 maj 2009

Sjuk och avgaser

..suck..
Jag pratade med min svåger idag som var orolig över att min mage inte blivit bättre.
Har ju haft magproblem i över en månad vilket han tycker är lång tid så han var fundersam.
Det kanske är en infektion sa han och frågade om konsistens, slem eller blod.
Konsistens vet jag ju..men slem eller blod får jag väl kolla efter..eh..

Vi ska iaf höras av imorgon för rapportering av..ja..samt annat.
Jag har fått ställa in besök som jag väntat på.
I morgon ska jag med bilen (hur jag nu ska orka) till verkstad för oljebyte samt service och koll av någon avgasreningsvarningslampa...kanske bilen har smittat mig?

Just nu har jag ingen energi ö.h.t.
Vilket jag förstår inte är konstigt alls.
Jag försöker ta nya tag varje dag..men det är svårt när man är både less och ledsen samt besviken på somliga.

Men detta är väl något jag måste face:a.

Ha det bra
/A

Inga kommentarer: