lördag 2 maj 2009

Så speciellt


Inatt hade jag svårt för att somna så till slut satte jag igång radion för att få nya tankespår som kanske skulle ge ro i min själ.
Det funkade..sådär..
Jag vaknade massor av gånger bl.a då jag hörde Tusen bitar med Björn Afzelius.
Märkligt..

Nåväl, jag har varit ute i omgångar dock har jag inte orkat sola så mycket trots att solen bara skiner.
Men ikväll så..
Ikväll så..fick jag se en underbar solnedgång..med ett tecken, ett underbart tecken i form av ett hjärta..jag vill inte visa er de bilder jag tog då..de känns alldeles för unika och jag tar dem som ett tecken från Mannenimittliv.

Dem behåller jag.

Men violerna som blommar som aldrig förr kan ni ju få ta del av.



/A

2 kommentarer:

I sa...

Åh vad fint med det där tecknet, blir alldeles tårögd!

Ännelaij sa...

I
Du ska få se bilderna på torsdag när du kommer ned.

KRAM