fredag 10 juli 2009

Varde ljus


Jag har inte hunnit med att montera upp några taklampor varför jag mest famlar omkring i ett mörker på kvällarna.
Min gamla kökslampa är kvar i huset.
Det får den vara ett tag till men jag ska bärga även den så småningom..
..när jag orkar..det är inte prio eftersom jag inte tänkt använda den just nu.
Jag vill ju ha en ny lampa till köket så kanske, kanske..kanske...att jag på söndag orkar styra min bil till Hunnestad.
Finns där ingen kökslampa good enough så får jag väl nöja mig med fläktlampan någon vecka till.
Ha det bra
/A

5 kommentarer:

engelsson sa...

Hej i mörkret..lampor e viktigt..speciellt smålampor, de skapar stämning tycker jag..ha en fin lördag o stressa i lagom takt

Markattan sa...

Idag kan du kanske låta solen lysa med sin frånvaro....

Man får tydligen dålíg humor, när man är på dåligt humör....

Ajajaj, ska sluta skriva nu.

Markattan

Den hemska tvillingen sa...

Håller tummarna för en resa till lampaffären och att du hittar det du vill.
Hoppas också på en bra söndag.

Kör försiktigt.

Ännelaij sa...

engelsson
Håller med, smålampor är mysiga.
Jag har stressat lagomt.
Sovit en hel del faktiskt.

/A


Markattan
Idag lyser faktiskt solen redan nu på morgonen.
Men så särdeles varmt är det inte. Bara typ 18-19 grader men det kan ju öka på framåt dagen.

Min humor känns som bortblåst just nu.
Orkar inte ens leta rätt på den men kanske den kommer fram även den framåt dagen.

/A

Den inte hemska tvillingen
Tack!
Önskar dig detsamma.

Dock orkar jag inte åka till Hunnestad idag, blir kanske i morgon.
Då ska jag köra försiktigt som alltid.

/A

engelsson sa...

Glas e verkligen ett fantastiskt material..så levande o fullt av utryck..det enda svåra med glas e o begränsa sig o inse att man inte har plats för allt..där för jag en tuff kamp..kram..hoppas det går bra för dig med iordningsställandet av nya hemmet..