onsdag 8 juli 2009

Statusrapport Nr2 idag

Humör: Så ledsen och besviken på somliga så jag vill ge en spark där det gör som ondast. Gråten värker som en klump i halsen
Mat: Mögelost
Skagöra: Fortsätta med packning så jag blir klar någon gång
Dagens nej tack: Fick frågan om jag vill komma med och ta en öl och käka ikväll. Nej, jag vill inte för att jag ser ut som en överkörd kanin och känner mig också som en sådan. Mitt partyhumör är dessutom på noll just nu p.g.a omständigheter
Klädsel: Snickarbrallor, sura strumpor (passar mig), svettig t-shirt
Dagens irritation...igen: Alla förståsigpåare som säger att man ska tänka positivt
Dagens tanke igen: FUCK CARPE DIEM!

Ha det bra
/A

7 kommentarer:

Cina sa...

Jag säger ingenting, skickar bara varmaste kramen till dig!

Markattan sa...

Jag gör som Cina

Varm hand

Markattan

strandskatan sa...

Människor som orsakar ledsamheter och besvikelser gillar vi inte och en spark där den sitter som bäst är på sin plats.
Strandskatan sitter uppe i ödemarken/idyllen och skickar många varma tankar !

Den hemska tvillingen sa...

Och jag gör det samma.
Sitter i ödemarken och tycker att folk kunde sköta sitt och inte va så djävla beskäftiga.
Och skickar också varma tankar och kramar och händer och allt sånt.

Speja sa...

Vissa dagar är bättre när de passerat. Sedan ska de glömmas. Om det går.

Kram
Speja

engelsson sa...

Oj..kram o engelsson hjälper till o kickas..hårt

Ännelaij sa...

Cina
Kram!
/A

Markattan
Tack
Kram
/A

Strandskatan
Precis sådana människor ogillas starkt.
Sparken blir nog inte bara i baken utan även på ställe som gör mer ont.

/A

Den inte hemska tvillingen
Tack!

kram
/A

Speja
Håller med.
Men detta går inte att glömma.
Dock kanske acceptera.

kram
/A

engelsson
BRA!
Då kanske det blir ändring på det hela.

kram
/A