onsdag 22 juli 2009

Igår <---> idag

Igår hängde jag faktiskt upp några tavlor och annat pynt.
Visserligen är det en hel del kvar att göra men .. idag fortsätter jag att fixa här hemma det kommer bli bra.

När det gäller axelproblemet så känns det mycket bättre idag.
Jag har lyckats sova ganska skapligt även om huvudet känns som om det väger 30 kg då jag ska lyfta det för att byta ställning.

Nu känner jag mig väldigt stolt över vackerkatten som sitter på altanen.
Kanske jag ältar men jag har aldrig sett en katt bete sig så.
Iallafall inte där jag bott förut.

Nåja, nu måste jag ta itu med det uppackning och annat igen.

Vi hörs när vi hörs
/A

2 kommentarer:

engelsson sa...

Godmorgon..du får vara rädd om din axel..använd en värmekudde på kvällen o se till att hålla den mjuk.. Det kan bli en massa elände av sånt.. Jag har en jobbig smärtproblematik som startade i en armbåge o just i en period då jag var mycket ledsen o arg..så var varsam om dig..kram

Ännelaij sa...

engelsson
Jag ska vara rädd om min axel också.
Usch då! Jag vill verkligen inte få problem med smärtor.
Har hört att påfrestningar, mentalt, kan göra så att kroppen pajar.

huga..

kram
/A