fredag 10 juli 2009

Sträcker ut en hand

Mina grannar har fest i sitt garage.
Faktiskt tycker jag att det är jätteroligt!
Vilken idé!
Fest i garaget med halvlångbord!
Kul.

Jag körde mina krukor och annat till mitt garage vi pratades vid lite grann. De tyckte jag skulle slå mig ned för att ta mig en öl och lite kräftor.
Jag avstod, är inte sugen på fest just nu.

När jag var klar med mitt krukflytteri så önskade jag dem en fortsatt trevlig kväll.
En av de kvinnliga festdeltagarna sa att jag skulle säga till om de stör.
Jag svarade att det är OK och att de må ha så roligt som det bara går ikväll.
Det känns bra att ha fått sagt det.
Lite fest ska ju ungdomarna få ha.
Blir det för mycket (för sent) så säger jag givetvis till.

Snart ska jag börja diska och packa upp kartonger.

Nu mina vänner så...
Hinner jag göra annat än att bara packa och flytta.
Jag ska påbörja gardinuppsättningar och annat.

Hoppas ni har det bra

/A

4 kommentarer:

Markattan sa...

Även om man inte vill, så är det trevligt att bli inbjuden. Bra att de sa till att du skulle säga till om de störde, det tyder på visst vett.

Markattan, fortfarande arg och ledsen

Ida sa...

Vad gulligt av dom att bjuda in dig :) Hoppas de inte stör allt för mkt i natt och så vidare.. Längtar till jag kommer ner och få se resultatet av allt ditt slit. Synd jag inte var nere och kunde hjälpa dig bara.. Kram

Ännelaij sa...

Markattan
Ja, de verkar ganska vettiga om än festliga...

De har spelat musik på hög volym men jag har varit så trött så jag har lyckats sova ett tag ikväll ändå.

Förstår att du är ledsen och arg.

Kram
/A

Ida
Ja, det var rart av dem!
Men jag är ju inte i form just nu.
Gissa om jag saknar dig!!!!
<3

Nu ska jag ge järnet med uppackning och fix med gardiner etc så det ser fint ut när ni..och andra kommer ned.

Undrar bara var alla fästen och krokar är.....eh....

kram <3
/Mamma
Lägg märke till mina <3

Ida sa...

Hehe, ja det är ett helvete när man inte riktigt vet i vilken kartong man har allt :(

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

haha ;)