torsdag 9 juli 2009

Tips gjorde min dag lite bättre


Bild från Niklas mat

Idag fick jag ett mail från min vän och f.d arbetskamrat AL.
Hon tyckte att jag istället för att städa ut inför vissa mindre roliga personers ankomst, skulle välkomna dem med fräsch nyuppskuren frukt.
Detta tar jag givetvis vis till mig som den underbara, rara person jag ju är.
Klart jag vill visa samma fina känsla för dem som de gör för mig.


Så när de anländer kommer de att få äta krämig, mogen, fin durian.
Tack AL du är en sann vän, du gjorde att jag nu känner mig lite gladare.

Här kan ni läsa mer om denna ljuvliga, exotiska frukt.

Kram på er alla människobarn och andra
/A

4 kommentarer:

Anonym sa...

skrattade gott!!måååååååååjkåååååååååååål

engelsson sa...

ASG..heja på

Markattan sa...

Bläää.
Ja det gör du rätt i..
Tror att jag själv fått användning för en sådan.

Markattan

Ännelaij sa...

måååååååååjkåååååååååååål
Undrar om de också skulle göra det?
Ha det bra
/A

engelsson
TACK!
/A

Markattan
Klart jag gör rätt i det.
Städning blir inte av..men det löser sig det med.

Tyvärr hittade jag ingen durian när jag shoppade loss för 200kr på ICA idag.
synd..

/A