tisdag 7 juli 2009

suck

Nu har jagfått Internet inkopplat som ni ju ser.
Bara det att jag råkade glömma ta bort usb-anslutningen till trådlösa tangentbordet när jag flyttade datorn. Den gick sönder varför mitt tangent bord inte fungerar.

Nåväl jag köpte ett nytt idag och givetvis ska man installera programvaran före man ansluter tangentbordet.
Så in i min viktiga, bra dator kom jag givetvis inte.
Nu håller jag febrilt på att leta ett vanligt gammalt uruselt tangentbord som borde fungera med datorn.
Jag vet vart det finns men frågan är om jag får använda det.

Nåja, det får jag veta om ett tag.
Tills dess kör jag på laptopen som också är gammal såsom jag.
Ska kolla era kommentarer och bloggar så snart som jag hinner.

Ha det bra!
/Sur-A

3 kommentarer:

Markattan sa...

Varmt välkommen tillbaka, och man kan ju konstatera att uppehållet var föredömligt kort. Hoppas teknikstrulet löser sig för dig, eller rättare, att du fixar det. För någon annan lär ju inte göra det.

Ha det gott
Markattan

strandskatan sa...

Det är mycket med det tekniska och det är ju för väl att du är en fixare på området.
Härligt att du finns här igen !

Ännelaij sa...

Markattan
Tack!
Ja och alldeles nyssens så fixade jag datorn mha vanligt, hederligt, gammalt tangentbord som inte behöver några drivrutiner.
Så nu har jag kopplat in mitt nya trådlösa tgtbord och det ser ut att funka finemang.

Nej, allt ..iaf det mesta får jag klara av själv.

/A

Strandskatan
Ja, det är enna tur att man kan sådant här.
Annars hade jag väl blivit tokig..are...

Tack!
Härligt att se dig igen!
:)
/A