onsdag 29 juli 2009

Kommande besök


Igår pratade jag med blivandepsykologdottern och hennes fästman som kommer ned till mig om ett tag.
De hade massor med planer. KUL!
Kanske Danmark. (Jag är på!)
Liseberg..ja, de (åtminstone hon) åker Balder, det gör inte jag! Däremot åker jag gärna flumeride och Kållerado.
Hon får köra till och i Göteborg!..mohahaha...gulp..
Kanske vi åker till Gällstad och Ullared?
Ullared vet jag är ett "krav".

Jag har också planer.
De ska få fnula med divaaaaaaaaaandelen på soffan så jag får den på vänster sida istället.
Det måste ju hon uppskatta...
Sedan behöver jag få bakat. T. ex rocky-road.
Äta sushi, kanske göra själva?
Käka havskräftor.

F.ö så..
Är saker inte alltid som de synes vara.....

Take care
/A

3 kommentarer:

Ida sa...

Hmm.. Soffbygget lämnar jag åt Henrik :D Men det andra tar jag mig gärna an.. Förutom att köra i Götet.. det låter lite väl over the top!

Markattan sa...

Men om man nu bara ska till Liseberg är det ju inga problem. Då behöver man ju inte in i stan alls. Sen kan man ju parkera bilen och spårvagna lite, det går an.

Markattan, turistvärd för dagen

Ännelaij sa...

Ida
Okej, H klarar det nog galant att fixa divaaaaaanen.
Det gör även jag. Bara det att jag inte orkar just nu.

Köra till Liseberg klarar du!!
Kram

Markattan
Precis!
Till Liseberg klarar ju t.o.m jag att köra.
Även om jag inte vill.

Känns bra jag har ditt stöd Markattan.
Klart att Ida kan köra dit.
:)

Jag hoppas ju dock att dessa ungdomar inte ska shoppa på samma dag..för då..puststånkochstön..

Får jag nog plötslig huvudvärk.

/A