söndag 10 februari 2008

Ta fasta på

Igår bestämde jag mig för att köpa en fastekur. Sist jag fastade var ungefär 1988.
Trots de umbäranden en fastekur innebär så gillar jag det. Jag mår bra efteråt.
Dessutom har julens frosserier & stillasittande satt sina spår och detta skall rättas till.
NU!

Paketet jag köpte var en tredagarsfasta. Den tänker jag förlänga till 6-7 dagar medelst mina egna inköp av fastedrycker samt théer.
Nu är jag på G!

Nåååååväl.
Idag har jag påbörjat nedtrappningen.
Det har jag valt själv..Jag äter således ingenting idag mer än en lätt middag senare i afton.

Är jag hungrig&frusen nu?
Svar: Ja!

Förresten brödet vi köpte, det danska rågbrödet.
Det räcker till alla våra frukostgäster framöver.
Likt Jesus som delade sitt bröd..vill jag nog påstå detta bröd också var/är.
Nu har vi fryst in resterna av brödet då jag ju nu späkar..mig..fastar... .

Jag är hungrig, frusen redan...tjöta..
Vilken mes jag är..jag har faktiskt druckit Nutrilette och kaffe idag.

Hungrig redan...pjåskig.. (var är rostbiffen?)

Ses

Inga kommentarer: