onsdag 6 februari 2008

Sopsortering, är någon trött??

Idag när jag skulle ställa in mer disk i diskmaskinen upptäcker jag för första gången i mitt liv :
Ett smörgåsmargarinspaket!
I Diskmaskinen!!!! (OBS utropstecknen)
Jaaaa, vi sopsorterar, vi är duktiga. Mest duktig på sopsortering är Mannenimittliv/Indianhjärtat som vet "allt" om detta.
Men idag...idag..idag minsann så fanns det ett smörgåsmargarinpaket i diskmaskinen!!!! (OBS utropstecknen..igen)
I vanliga fall brukar vi "diska" förpackningar för hand.

Men inte idag...nope..nej..nixens..nej..

Vidare så brukar vi ..tja..vi och vi..men vi brukar läsa intressanta böcker, alt. tidningar.
Men vad upptäcker jag idag?
Jo , JO, pinsamt men...men..jag kom på Mannenimittliv/Indianhjärtat, han läser något seriöst.


Är detta ett tecken på trötthet?
Svar önskas A.S.A.P, maila till undrandealien@sopsortering.nuvarforundrarviibland

Själv har jag ryckt upp en bautastor enbuske/träd m.h.a yxa.
Numer kan jag även till IT-tekniker-Nätverkstekniker, amatörpsykolog, även titulera mig som skogshuggare, bildbevis kommer.

Ses..eller hugga, hugga, chaga..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bildbevis kommer!?

/K-Å

Ännelaij sa...

Ahmen..tat lugnt
Det kommer..så småningom..kanske...

Just nu är jag svag..beror nog på allt slit med Enen...