fredag 15 februari 2008

Psykolgdöttrar...suck..


Läs texten i den här triangeln högt
.


Troligtvis sa du 'A bird in the bush,'! och. ....... om det var DET du sa, så missade du att ordet THE är skrivet två gånger! Tyvärr, titta igen.


Vad ser du här?





Den här är ganska knepig! Spegelbilden av ordet TEACH (undervisa) är LEARN (lära).


Detta är verkligt coolt. Nästa är verkligen fantastiskt så läs det hela vägen igenom
ALZHEIMERS' ÖGON TEST


Räkna alla ' F ' i följande text:



FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS...



(läs nedan)



Hur många ?





Fel, det är 6 – inget skoj.



LÄS DET IGEN !





Gå upp och läs texten igen och hitta alla 6 F' innan du rullar ner..





Anledningen är den här.

Hjärnan ser inte ordet 'OF'

Ofattbart eller hur? Gå tillbaks och titta igen!! Alla som räknar alla 6 'F' första gången är ett geni

Tre är normalt, fyra är ganska unikt.

Pust och puh..det är sådant här man får stå ut med psyklogistuderande döttrar.

Take care

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå? Sex stycken F, ja vadådå? Såg jag ju direkt.

/K-Å

Ännelaij sa...

jahaja..
vem trodde nå´t annat!
Sitter just nu här med ett gäng e-post som säger detsamma.
De är genier!

GRATTIS till er alla..genier!

Anonym sa...

Jag såg faktiskt också 6 F efter att jag läst hela mailet :) Innan vet jag inte om jag skulle ha räknat of. Jag är en snabb läsare som inte läser vartenda ord utan liksom bara läser fort.

The och the hade jag också missat och samma med Teach, jag såg iof Learn så fort jag läste men...

Kul med psykolog dotter/döttrar. Hur gamla är dom. Hade du bråttomt också eller väntade du lite?

Ännelaij sa...

Psykologdottern, blivande alltså, hon är ju långt ifrån klar. Är 21 år, fyller 22 i november.

Den andre dottern är snart 17 år.

Tja, bråttom vet jag inte. Men bra mycket tidigare än vad kvinnor nuförtiden skaffar barn.

:)

Ännelaij sa...

Dvs dagens mammor är ofta över 30 som 1:a gångs föderska.
Jag var ju 23 skulle fylla 24.
:)