torsdag 7 februari 2008

Pseudonyheter & I-landsproblem

Jahapp, tur jag alltid rengör luddfiltret!
OM jag nu skulle glömma så är risken liten att älsklingen låser in mig.
Kanske vore spännande utifallatt...
http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1037032/granne-laste-in-kvinna-i-tvattstugan

GULP!
Eh..jomensåatt...det..det här..detta ...låter ju.....eh...hoppas jag inte behöver bli sjuk i Norge
http://www.expressen.se/nyheter/1.1037098/behandlar-sina-patienter-med-bajs

SKADEGÖRELSE?!
Typiskt Motalabor att överreagera
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1783255.ab

Nu dags sova..
Tror jag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meh!! Vafanihelvete!!! Motalabor överreagerar ALDRIG!!! Hör du det!?!? A-L-D-R-I-G!!! Morr.

/Reidar

Ännelaij sa...

Reidar?
Är det rederiet-Reidar?

De få Motalabor jag känner (vem vill känna Motalabor?) är kverulanter, pratar kõnstigt och överreagerar alltsomoftast.
Alltså att få surströmming det borde ju vara väldans trevligt!

Typiskt uschsköttar!
'
*fnissfnissfniss*

Anonym sa...

Som den norrman (kvinna) jag är (ff norsk medborgare) så är jag tacksam över att bajs inte är det normala i att medicinera sjukdomar i Norge :)

Ha en trevlig kväll. Vi skall åka till Tessan Tomas och Julia där Ylva (syrran) och min systerdotter Josefine är på besök från Göteborg för att träffa lilla snuttan.

Julia har gått upp så att nu väger hon över 3900 gram!,bra va!

Ännelaij sa...

Haha!
Jag tror inte heller att..bajs..är det man medicinerar patienter med i Norge.

Åh, vad roligt!
Lillsnuttan är nog det fiiinaste som finns!

Ska genast kolla in din blogg igen för uppdatering av Julia.
Ljuvliga Julia.