måndag 25 februari 2008

Skorna exploderar

Just nu lyssnar jag på några favvolåtar.
Eftersom jag gillar Lundell, (visserligen tycker jag att han har bleknat men det vägrar jag erkänna så skvallra inte), så lyssnar jag på Sanna med Uffe. Och jag minns..minns att jag ville döpa min äldsta dotter till Sanna. Jag möttes av starkt motstånd från bl.a henne far.
-Sanna är ju ett tantnamn..
hmmmmmmmmmm..hmmmm...

Sedan på den tiden jag bodde i norr, jobbade jag med några hårdrockgrabbar som spelade AC-DC hela dagarna. (jag gillar också hårdrock men av prestigeskäl vägrade jag erkänna det just ). För att få balans i trummvirvlandet så spelade jag också mina fiiina CD:s, bla. Uffe.

En dag säger en av grabbarna när just Sanna spelades:
- Han sjunger ju Skorna exploderar!!
Ni får lyssna själva och avgöra själva.

Inga kommentarer: