tisdag 12 februari 2008

Jag är inte hungrig, jag är inte hungrig, jag...



Ikväll så käkade jag..dvs.. drack jag, tomatjuice och någon juice av potatisextrakt samt andra fina rotsaker....mumsfilibaba...

De var verkligen GOTT! Otroooooooooligt gott..YES.. ~~~~~~..snacka om att jag njöt medans Mannenimittliv/Indianhjärtat bara käkade rester..hehe..rester?..hehe...rester?!...sådan där kycklingwok med massor av vitlök och perfekt kryddning som jag tillagat....

Det kan ..alltså... det kan inte ha varit gott.. näe.. det tror jag inte alls. inte..alls..Det bara luktade ljuvligt..

Vad gjorde han senare ikväll då vi såg på TV? Tja..han bara blev liiiiiiite hungrig..igen.... ???

Så medan jag livnärde mig på mitt eget snålvatten, dregel, samt gammalt avkok från enebuskar i en fin lag av urpressade filttofflor. Så äter han, han.. Bullens pilsnerkorv tillsammans med fin senap!

Herreminje...han är inte klok..korv..fiiin senap...

Jag tyyyyar snart inte längre!

Kan någon vänligt sinnad människa som har en välanvänd raggsocka låna ut den till mig? Jag kan brygga thé av den? ..snälla...

Svara A.S.A.P till visomtidigareintegillatkorvspecielltmycket@hungrig.nu

............snyft............

Inga kommentarer: