söndag 3 februari 2008

Skrivarnördig bland skäggiga gubar

Idag var jag bara tvungen att köpa en (till) skrivare.
För att skriva ut foton.
Vi har visserligen 3 skrivare sedan förut men denna var ett måste!
Ty man kan....ju....inte skriva ut foton med bra kvalité på laserskrivare, alt. gamla skruttiga bläckstråle.

Därför var det bara tvunget... (please håll med mig!)... att köpa in denna skrivare.
* 9 600 x 2 400 dpi
* 100 års arkivbeständighet förvarad i album, 25 års ljusbeständighet bakom glas och 10 år utan glas med Photo Paper Pro-papper
* 5st separata bläckpatroner, alltså bra kunna byta ut en patron åt gången
* Passar mig som amatörfotograf, bra pris, dvs 680,40 kr
(Inte konstigt att man flåsandas)

Senare fick jag några flashbacks och kom att tänka på den trevliga gruppen ZZ-Top.
De är/var så himla bra!

Här ett smakprov på de guppande skäggen. Lägg även märke till 80-talsfrillorna och outfit:sen på tjejerna..



Take care

2 kommentarer:

Anonym sa...

ZZ Top!!! Min husgudar ju!!!

/Kurt-Torkel

Ännelaij sa...

ZZ-Top de är bra!
Fast ibland..ärligt talat..så glömmer jag bort att de är så bra.

SUCK

Men så är jag ju en Alien också.

/Alien