fredag 11 januari 2008

Nu får det bli Firefox!

Idag skulle jag fylla i dokument online.
Vad hände?
Jo, Internet Explorer bara stängde ned preciiiiiiiiiiiiiis när jag var klar!
suckade gjorde jag men trodde det var ett undantag så jag försökte på nytt.

Same procedure - same result.

Då blev jag liiiite trött och tänkte att jag provar en annan sida!
Man är väl omsigochkringsigochvilllösaproblemen!

JoOohohodå..samma fel, sidan stängs ned.

Då hittade jag en länk till lösningar om man hade problem med att skriva ut dokument från hemsidan.
Lösningen var basic för mig..rensa gamla Internetfiler..hmm..bah!....men jag gjorde det ändå trots att det ante mig att det INTE var problemet.

Så jag satte igång.
Samma jäsikens fel!

Då tog jag min bärbara dator...det seeeeeeeeeeeeeeeegade å seeeeeeeeeeegade å seeeeeeeegade när jag körde IE.
Sedan samma fel..IGEN!

Jag blev skogstokig! Rev mitt hår, jag grät, kastade porslin samt skällde ut grannens katt! (rätt åt elake Måns)

Sedan kom jag på precis som en IT-Baltazar.
Jag provar Firefox!

OCH vad händer?!
Det går både snabbt och perfekt.
Inga tomma dokument inte. Problemet är löst!

Så nu övergår jag till Firefox.

Good bye IE.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eldräven rular!

/P-T