torsdag 3 januari 2008

Motion, mungipa upp

Jomensåatt...
Nu är det nya tag, minsann.
Idag har jag vikt tvätt...minsann.
Städat lite, minsann ...(vaddå lite?!?)
Promenerat, bara 2 km, minsann..

Idag funderar jag lite över livet.
T.ex:
När rackarnsjärnspikar får man bara dumpa skinksmak?
Vi har kokat en till skinka (29/12) p.g.a våra "hotellgäster".
Jag tyar inte längre med julskinka..
Vi har gjort skinkochostpaj, skinkmackor...ja..ALLT..vad man kan göra av julskinka!
Vad ska vi äta idag?
..............

För övrigt så..
Vill jag ha massor av fler saker att göra NU!-Direkt!-Pronto!

(Återkommer med rapport om läget när jag hämtat mig från skinkförgiftningen..)

1 kommentar:

Ewa sa...

God fortsättning på det nya året, och tusen tack för julkortet.

Häftig skylt.

Varma kramar och tankar till er
/Ewa