tisdag 1 januari 2008

2008

Gott Nytt År!

Hoppas att det nya året blir bra för er.
Själv så känner jag mig optimistisk.
Väntar på ett viktigt besked som kommer efter nyår.
Jag bara hoppas och vill!
Det vore så roligt och jag känner mig inspirerad och taggad.
Detta vill jag verkligen, det känns så rätt!
Om det inte blir ett positivt besked så tar jag nya tag.

Igår fotograferades det friskt.
Champagnen flödade och alla var glada.
Mina bilder blev "sådär" medan en nära släkting till mig fick väldigt fina bilder på raketer.
En av mina "bra" bilder syns ovan.

Idag sa vi adjö till våra släktingar och julfirare (hotellgästerna).
Jul och nyår har gått över förväntan med gäster som vi har servat på alla sätt och vis.
Vi har lagat frukost, lunch, middag, julmiddag, nyårsmiddag samt skjutsat och varit värd och värdinna för 5 personer i omgångar sedan den 8/12.
Ett tag kändes det för mycket, för lång tid.

Men nu saknar vi dem..lite..

Inga kommentarer: