torsdag 17 januari 2008

Burn out!

Igår morse när jag skulle in till la Stada så kände jag att det gick trögt rulla framåt med bilen.
Jag ante vad det var. Bromsarna låg på.
Jag kollade handbromsen. Näe, den var inte i.
Så jag gasade på.

I ögonvrån såg jag en granne med två st. lurviga hundar som hade stickad väst....här på landet hänger folk, även vovvsegulls, med i modet...

De gloOOor på mig.
tror jag det

Så småningom kommer jag loss.
Ser deras förundrade miner i backspegeln.
När jag kommer hem ser jag svarta, g r o v a spår, däckspår på en sida av min del av uppfarten.

Jag gjorde en kort burn out!

Nu är jag en tuffing!
at last.

Bildbevis kommer snart.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Ha ha... Sitter här och småskrattar. Kan riktigt se dig framför mig där du gasar på som 17 och spinner upp uppfarten.

Tänker mycket på er.

Kramar från ett slaskigt Norrland.
/Ewa

Ännelaij sa...

Tihi

Ja du skulle sett deras miner!
Obetalbart.

Tack!
Du är fin du.
:)
Kram
/A