måndag 14 januari 2008

Jag är visst intresserad av idrott!

Jag ser just nu på idrottsgalan.
Trots att jag egentligen inte är så intresserad av idrott.
Särskilt golf är ointresserant.

Nåväl Charlotte Kalla hon är bäst!
Folk som har sina rötter i norrbotten är bra folk!
Iallafall så, följer jag idrottsgalan nu.

Sedan..när jag såg på flashbacks av tidigare vinnare av Jerringpriset så blev jag påmind.
En gång i slutet av 70 början av 80-talet var jag smått kär i Thomas Gustafsson.

DÅ, på den tiden. Satt jag klistrad framför TV:n då Tomas skrillade fram.
Jag var..intresserad av idrott..
........då....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vem minns inte hans guld och silver i Sarajevo -84 och hans dubbla guld i Calgary -88? Det avr tider det! Åtminstone för TG.

/Knut-Berit

Ännelaij sa...

Preciiiiiiiiiis,
Han var kung av skridsko!
Så jädrans bra.

sedan var han ju så snygg, lång, ståtlig, stilig.
Han hade lockigt bångstyrigt hår som var guldfärgat samt ett leende som iallafall fick mig på fall.

Fast OS-dräkterna då var fula...verkligen fula...hur kunde man välja en sådan..mössa...keps..eller vad det nu är?

men T.G...wow..han var så snygg...å jag var kär..

/A