torsdag 10 januari 2008

Endast tomtemor är vaken

Jag kan inte sova.

Vill inte heller störa Indianhjärtat genom att ha ljuset tänt och läsa en bok. Så därför sitter jag här, framför datorn.

Jag som inte äter pizza mer än 1-2ggr/år och ej heller dricker särskilt mycket öl. Blir inte så väldigt upprörd över Expressens "nyhet" att priserna på dessa produkter ökar kraftigt.

Dyrare pizza och öl

Medan jag ändå läser... viktiga...nyheter så hittar jag gruppen E.M.D. Den nya svenska pojkgruppen..Jomen det var ju..intressant..inte alls delvis kopierat namn eller koncept och de kör ju sina egna låtar..verkligen..verkligen unika..är de. Och jag är aldrig ironisk..någonsin.

Nåväl lite kul saker händer iallafall. Och grisen Sune är nog en lycklig liten knorr trots att borde lägga sig att tryna istället för att vara så oförskämt bortskämd.

Knorrisen Sune

Nu ska jag bara läsa lite mer på nätet (läs slösurfa)..innan även jag lägger mig för att tryna.

Take care alla kultingar och ljus i natten.

Inga kommentarer: