onsdag 19 maj 2010

Bra dag idag?

Om dagen varit bra?
Gissa!
- Solen sken i morse och temperaturen steg uppemot 25 graders-strecket
- Jag har fått positiv feedback..
- Brev, både i postboxen och via mail har gjort mig väldigt glad
- Ett av breven gav mig mig mer råg i ryggen. Yes, nu vet jag att 'processen' är igång.
(För er som följt min blogg så kan jag meddela att det handlar om ett brev som jag postade i måndags)
- En av grannarna frågade mig om jag hade något emot att han klippte min minigräsplätt samt gräset utanför min altan.
Det hade jag ju......inte..

Vidare så frågade samme granne om jag behövde hjälp med en sak som handlar om min kanot.
En lite jobbig grej för min del som jag gruvat mig över under en längre tid. Men jag tackade ju givetvis Ja.
Jag har inte tidigare velat be någon om hjälp eftersom jag helst vill lösa allt själv.
Men nu, snart, så är även detta löst.
Puh!

Så gott att må gott igen.


Vi hörs när vi hörs
//Gott-A

4 kommentarer:

Markattan sa...

Gott vännen, gott!
Ersättaren är bra men inte alls lika bra, bara så du vet...

Markattan, jobbar som en tok

Anonym sa...

Konstigt det blev alltihop... Kul att hamna här i alla fall igen.

Kram från Susanne

XXX sa...

Nice juh!

Men du, hade tänkt fråga, gillar du LeMarc eller???

*fnizzar*

Ännelaij sa...

Markattan
Ja, det är verkligen gott!
:)
Jasså?..det var roligt att höra för min del, tråkigt för din del att du måste jobba som en tok.
Bra iaf att ersättaren är lite bra ändå.

Susanne
Heeeeeeeeeeej!
Det var länge sedan.
Välkommen tillbaka.
Jag måste ju spana in din blogg snart igen.
Kram

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, det är fettnice.

Jo..faktiskt så gillar jag Le Marc..förstår att du inte förstått det, jag är ju lite otydlig i det fallet..
tihihi
*kjamiz*