söndag 16 maj 2010

YES och YES!

Ä N T L I G E N!
..äntligen har jag skickat in somliga papper.
Gissa om jag mår bra nu?
Japp, det gör jag.
Igår var jag tvungen att powernappa 3ggr.
3ggr?!?
Ja, faktiskt, jag kände mig helt slutkörd p.g.a alla tankar kring en privat grej.
Men..som skrivet var nu är allt löst.
Och som jag älskar mig själv nu.
I did it..at last.
*puss på mig*

Och annars så går allt på  i en himla fart.
Vilket också gillas.
Jag hoppas att mina powernaps gör verkan inför måndagen så jag ser fräsch och utsövd ut.
Hoppas ni har det bra.
Det har jag..det har jag.
/Glad-A

4 kommentarer:

Markattan sa...

Skönt när man äntligen kommer till skott och får gjort sånt som legat och belastat.

Lycka till imorgon vännen. Håller tummarna för att allt går bra. Utvilad kommer du nog att vara, eller se ut som åtminstone.

Markattan

Cici sa...

Så härligt att få läsa sådana postiva ord och meningar.
Förstår att det är en tung sten som du burit omkring på och slipper framöver.
Lycka till i morgon med vad det nu är!

Ida sa...

Lycka till imorgon! :)
Puss påre!

Ännelaij sa...

Markattan
Allt gick bara finfint igår.
Och brevet som jag skickade, "blötakallagröten" alltså, det hoppas jag få respons på idag eller senare i veckan.
Det kommer bli mycket intressant.
:)

Cici
Ja, det är roligt att skriva om andra saker än sorg och ledsamheter.
Tack!

Någon dag så kanske jag skriver vad det handlar om..det positiva alltså..kanske..vi får se.
:)

Ida
Tack
Puss