lördag 22 maj 2010

Pingstafton?!

Oj, det verkar bara vara jag som inte fattat att det faktiskt är pingst nu.
Men så kan det gå när man har annat att tänka på.
Veckan har gått i en faslig fart och det har varit jätteroligt trots att situationen har varit ny för mig.
Man måste gilla det man gör annars blir det inte bra.

Det positiva flowet har också fortsatt.
Jajamensan.
Jag vann 10 kr på Keno som jag satsade på ett nytt spel och vann igen!
10kr.
Räcker till en lunch på Mc Donalds, hamburgare med vatten till eller ett paket tuggummi, valet är svårt.

Vad har hänt mer då?
Mnjae..inget mer än att somliga ex. nu har lite huvudbry .Det unnar jag honom den raringen, som verkligen gjort allt som stått i hans makt för att underlätta livet för mig och för en person till. Han har verkligen skött sin del i ett avtal klanderfritt. Japp, något annat kan man inte säga. Det är bara jag som är lite krävande..joppsemensan..japp..Han har varit kontaktbar dygnet runt under 2 års tid när jag behövt nå honom i viktiga frågor. Jamenvisst fattas bara!! Så är det..så givetvis känns det bra att han nu har något positivt att fundera över under någon vecka eller två.
..hehe..

Sedan har en låt fått ett eget rum i mitt hjärnkontor. Den vägrar flytta ut och den får faktiskt bo kvar ett långt tag. Me like. Lyssna här och bli glad!

Önskar er en glad pingst gör
//AnnelieSomSjungerPåNaeNaeNaeHelaDagarna

4 kommentarer:

XXX sa...

Tycker att du ska spara pengen! Och så tycker jag att du ska njuta av livet nu när det ser ut att arta sig så bra.

Och jo, det är pingst, var hänryckt är du snäll.

Marianne Johansson sa...

i've just listened to your kim larsen favourite - 'nae nae nae' - now i know your mood - i could agree with it too - not too bad...

Anonym sa...

flooooooooooooooooooooWWW/mojkol

Ännelaij sa...

Den låtsatshemskische ge tvillingsche
Åh, jag tänkte inte ens tanken att jag kunde spara den slanten.
Men sååå klart ska jag göra det!
..eller så satsar jag den på en ny Kenorad..

Hänryckt?..jag?..mnjae..känns inte riktigt så trots allt gott som händer nu.
Men jag njuter av det som är Nu..

Marianne Johansson
Yeah, it is a real good song.
Makes me happy.
Take care

mojkol
yeeeeeeeeeeah..flow it is!
:)