torsdag 13 maj 2010

Här händer det grejer minsann!

Mina ambitioner idag var att:
- byta gardiner i vardagsrummet
- städa lite
- powerwalka mycket

Och jag har ju lyckat med det!
Hur cool som helst är ju vad jag är...om jag nu får säga det själv..
Visserligen har jag ju inte gjort allt det där än eftersom jag ju haft massor att göra, hur mycket som helst att göra.
Jopp, så är det.
När jag tog av mig morgonrocken?
Ahmeh?!?!
Vilka frågor du ställer Mållgan.
Kl. 14.23 är svaret.
Punkt slut, no further questions.

Nu ska jag ta på mig mina kläder.
Ytterkläder alltså.
Sedan ut i friska luften.
Hörs när vi hörs

//UtISolenSkaJagGåEllerRättareSagtDetMulnaVädret-A

2 kommentarer:

Cici sa...

Men det är roligt att planera!

Ännelaij sa...

Cic
Ja, visst är det det.
Bara lite synd att det inte gick att förverkliga.
men..så är det. Inget att göra år.