lördag 8 maj 2010

April eller?

I tisdags när jag åkte hem så låg det snö på ett ställe utanför Kungsbacka.
Gissa om jag suckade?
I torsdags var jag tvungen att skrapa rutorna på bilen.
..hmmmmmmmmmmmmm...
Någon med mig skoja aprillo eller?
Tur jag fortfarande kör med vinterdäck på bilen..dubbade..
Jag menar, vad gör man inte för klimatet.

Annars så är det fullt ös här i Ännelaijlivet.
Och det gillas!
Det gör att jag på kvällarna känner mig ganska så slut och inte orkar göra så mycket hemmavid.
Bloggtorkan märker ni ju av, ni som läser Sveriges minsta blogg.
Jag ber inte om ursäkt utan jag gratulerar faktiskt mig själv för att jag inte har tid.

Saknaden efter Mannenimittliv är fortfarande oerhört stor.
Den går inte att förklara.
Jag har ett hål i mitt hjärta.
Något, någon saknas i mitt liv.
Han.

Men trots hål i hjärtat och kämpande med vissa ex så mår jag:
BRA!
Bättre än jag gjort på över ett år.
Lite flow i livet.

Nu ska jag flowa vidare i diskbaljan och dansa runt lite med dammsugaren.

Lite Le Marc gör också gott

/Flow-A

5 kommentarer:

Speja sa...

Så underbart att höra - att du mår så bra att du orkar dansa med dammsugaren!

Ulle sa...

Vissa personer unnar man allt gott och blir glad då den personen mår bra. Du är en sån person.

Cici sa...

Det kan ju vara ett gott tecken ibland, att man inte har tid att blogga.

XXX sa...

Vad gott att höra, det är du väl värd efter allt som varit.

Ännelaij sa...

Speja
Det känns så skönt.
Svårförklarlig känsla men jag njuter i fulla drag.
:)

Ulle
Åh, tack.
Nu får jag tårar i ögonen.
Tack!

Cici
Det kan det verkligen vara och det är det i mitt fall.

Den låtsatshemska tvillingen
Tack!
Jo, det har verkligen varit en tuff tid.
Känns fantastiskt att få vara med om detta.