lördag 29 maj 2010

Nu blev jag mållös

Alltså..
Va?


//JagOrkadeKnapptSeHelaInslagetUhhh

7 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

- jag orkade - med lite anstränging - se ungefär halva inslaget - dvs ca 3 minuter - jag brukar annars prioritera annat - som carina rydberg skrev någonstans - och som jag återgivit någonstans någon dag på min blogg - 'hjärndöda bimbos' - det är det det är fråga om i det häringa programmet 'förkväll' på tv4... (förr kunde jag se programmet bara för att elisabeth höglund var med - men sen hon fick sparken - finns det inget som lockar mej att se programmet - emellanåt kan det ju vara kul att se hur dom lagar mat - och han pernillas bror som nyligen gift sig med hon bagge - laila - är ju rätt revlig att titta på...)

Ännelaij sa...

Marianne Johansson
På ett vis tycker jag Förkväll är ett lagom program att se på, d.v.s i mitt fall, lyssna till.
Det är lättsamt etc. Jag orkar inte alltid med att bara se seriös program.

Visst kan jag störa mig på Carolina Gynning, ja hon är en bimbo.
Men hon har ju lyckats.
Elisabeth Höglund gillar jag, synd hon fick sluta.

Men den där Schuterman..hmm..ja..det var ganska för mycket för min smak.

Marianne Johansson sa...

ja jag har tidigare inte haft något direkt emot carolina gynning - konstigt nog - tycker jag själv - jag tycker hon är en stor konstnär - har sett en del av hennes konst - dessutom har hon emellanåt en rätt kul humor - för övrigt: jag vet inte så mycket om dej - du har alltså två döttrar... - du ska ställa ut... - du är alltså konstnär... - du oxå... - jag är ingen konstnär - men jag är intresserad av konst...

Ännelaij sa...

Kul att du är konstintresserad.
Gynning är nog duktig så även hennes mor.
Mer än så vet jag inte om dem.

Anonym sa...

AAArrrghhhh //AL

Ulle sa...

Eh... eh... inslaget, hm. Annat, hm.

Ännelaij sa...

AL
Ja..grrrh.
Varje förälder får ju köpa vad man vill till sina barn men...ja..fler kommentarer är överflödiga.

Ulle
Annorlunda..kan man säga att det är.
..typ..