fredag 14 maj 2010

Smart, rodnande kanske blivande affärskvinna

I tisdags så sa jag farväl och på återseende till en del trevligt folk.
Jag kramades hit och jag kramades dit, sedan var det dags för mig att åka iväg till ett nytt ställe där jag ska hamra på min PC under dagtid.
Han som körde mig är en väldigt go "göbbe", typisk Göteborgare med härlig humor.
Men faktiskt tror jag att även han rodnade när vi satte oss i bilen.
Eller iallafall så tyckte han nog att det kändes lite pinsamt.
Varför, kanske ni undrar?

Jo, för att direkt vi lassat in grejer, satt oss i bilen för att köra söderöver så slår radion igång.
P3.
De pratar om sexuella fantasier.
Japp..
S e x u e l l a fantasier..jag ville sjunka genom bilgolvet, bli en blöt fläck (ahmeh, inte en sån fläck!) på bilmattan.
Men det blev jag inte utan jag börjar babbla på som den värsta förhörsledaren,
Vart bor du då? frågade jag.
Alltså, sexuella fantasier och sedan frågar jag vart han bor?
Men smaaart där,  Annelie, tänkte jag efteråt.

Men min nypåkomna mundiarrée fyllde dock sitt syfte.
Han stängde av radion.
Vilket han nog också velat från början då han hörde P3:s reportrar bausnera ut att man kunde ringa in eller maila in sin vanligaste sexuella fantasi.

Nog om detta.
Idag har jag klippt mitt, numer, redan korta hår hos min väninna.
Eftersom vi är som vi är när vi träffas..ja iaf jag..så blev det en del fniss och svammelprat.
Kunden efter mig som var en kvart före beställd tid hon sa när det var dags för henne att sätta sig i "heta stolen"
- Jag vill ha samma som henne

Detta sammantaget får mig osökt att tänka på denna film

//Rodn-A

4 kommentarer:

XXX sa...

Tycker allt är du var lite sipp där...hade väl kunnat vara trevligt som samtalsämne under resan. ;D

Markattan sa...

Det hade nog den snälle B gillat, egentligen va...

Markattan, flabbar

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Mjo..ja..jo..det kanske jag var men trot eller ej jag kan faktiskt vara rätt blyg ibland.

Men trevligt samtalsämne javisst men..mnjae..rätt så pinigt.
:)

Markattan
hehe
Ja, det tror jag med.
Rara B han hade nog inte haft så mycket emot det men..alltså han och jag har ju bara känt varandra under så kort tid så..näe..jag vågade iaf inte.
hehe
Du får fråga honom på måndag om han tyckte det var pinigt.

Anonym sa...

Fniss, sipp. Finns väl inget bättre än att PRATA sex...

/Susanne