söndag 30 maj 2010

Mors dag och me like

Jahaja, då var det Mors dag då.
En rätt så trevlig tradition tycker jag.
Ja, jag har fått presenter. Två stycken böcker varav den ena är Martina Haags senaste.
Fånge i hundpalatset.
Döttrarna har som vanligt slagit huvudena på spikarna..hmm..konstig mening men den får stå kvar.
Hundpalatset började jag läsa på i morse och den känns sååå Ännelaij.
Me like helt enkelt.

Resten av dagen tänker jag ägna mig åt att städa och fixa med bilder till sommarens utställningar.
Det händer mycket nu och även nästa vecka som kommer att bli hektisk både arbetsmässigt och privat med möten samt planeringar.
Hektiskt men roligt.
Me like.

Hoppas ni har det bra.
Nu ska jag kanske..kanske..kanske...köpa en sak som jag tänkt på i flera månader.
Det kan vara läge nu när det går så bra.
Sa jag att jag vann 22 kr på lotto igår?

Hörs när vi hörs
//Lott-A

5 kommentarer:

Ida sa...

Vad bra att du tyckte om den :)
Vad ska du köpa för nåt spännande? :D

Cina sa...

Lite sugen på den där boken faktiskt!
Låter spännande med utställningar i sommar! Kanske kan man besöka en på färd genom sommaren???
Ha det gott!
Kram!

Speja sa...

Kan tänka mig att Martina Haags verk tilltalar dig :) Nu bidde man nyfiken igen. Vad ska du köpa? En ny kamera månne?

Markattan sa...

Ja berätta nu vad du har i siktet?

Markattan

Ännelaij sa...

Ida
Boken var perfekt.
:)
Vad jag ska köpa?
En till dammsugare..hehe..
Kul va?

Cina
Boken rekommenderas om man vill läsa något lättsamt och skratta emellanåt.

Du är såååå välkommen på utställningen om du har vägarna förbi.
Maila mig så meddelar jag plats coh tid etc.

KRAM!

Speja
Ja, boken passar min smak när jag vill få skratta.
:)
Jag ska/har köpt en till dammsugare.
Spännande va?
hehe
Någon ny kamera är det inte tal om på länge.

Markattan
Något så roligt som en till dammsugare.
..coolt tycker jag..
:)