onsdag 5 december 2007

Änglaspa och Konstig vinnare




Idag efter vi besökt Mannenimittlivs läkare så hämtade jag min vinst från konstlotteriet.
Jag blev mycket glad över priset!



Själva lottdragningen var jag inte med på, efteråt fick jag veta att jag fått 5:e pris men att personen som hade 4:e pris valt att ta ett senare pris. Jag fick alltså 4:e pris.

Bättre kunde det inte bli!
Tavlan har liknande stil som Ulrika Hydman Vallien.
Det finns guld, starka färger så den känns rätt.
Tavlan passar mig perfekt.

När vi kom hem så tyckte jag det var dags att göra fint kring en av spiselhällarna.
Så jag la mina svärtade änglar (se tidigare blogginlägg) i ett rengöringsbad...


Tycker mig ana att de, änglarna, anser att livet är ett spa.
..punktpunktpunkt...

Nu ska jag ta upp mina änglar ur spa:et.......spa´t.......whatever.
(Jag får spatt)

Take care

1 kommentar:

Ewa sa...

Hej min vän och tusen tack för CD´n som kom idag.

Varma kramar
/Ewa, din vän uppe i norr.