söndag 9 december 2007

Ängel som tappat huvudet, nya jeans


Mina kära änglar, (verkar som om bara jag är förtjust i dem), klarade sig bra från spa:et förutom ett undantag.
Ängeln Majsan tappade huvudet.

Varför vet jag inte, kan bero på att hon hittade något intressant i golvhöjd.
En nära kär till mig säger att jag är liiiite, betoning liiiite, tramsig när det gäller mina änglar. *suck*..ingen förstår mig.

Frid vare med Majsan.

Jag ropade in ett par jättefina jeans via Tradera för någon vecka sedan.
Jättefina, typ Victoria Beckham (alltså med kungakronor på backfickorna).
En vinnare blev jag!
YES!
Senare läste jag att det inte var damstorlek utan tum som gällde.
Troligen därför ingen budade över.
Aja, de kom, de är fina, jag slipper knäppa upp jeansen när jag tar av/på mig dem!

Jag är en VINNARE!

Take care!

Inga kommentarer: