lördag 22 december 2007

Statuslista

Nu har jag hittat alla julklappar. Jag känner mig nöjd eftersom jag fann de perfekta rätt snabbt, ett par turer i Varberg och Falkenberg så var det gjort.

Det bästa är att det gått fort undan för att jag har planerat mina inköp. Därför kan jag inte vara annat än nöjd.

Hoppas även mottagarna är det.

Just nu har vi huset fullt av gäster och julstressen har verkligen infunnit sig. Det är väl därför jag har tid att blogga.

Så här ser julstatusen ut för närvarande:

Antal druckna julmust: ca 7 st , 33 cl. flaskor

Antal skickade julkort: 47 st.

Antal bilar på gården (just nu): 4 st.

Knäckstatus: Alldeles för hårda.

Grisfötter: Minst 4 st orakade.

Bakning: Ahmen?!

Julsånger: Hur många som helst har spelats så nu behövs örondroppar mot eksem.

Snöstatus: Zero!

Julblommor: Nästa år lär vi ha 10 egenodlade amaryllisar. Fint är det verkligen!

Julgran: Naken än så länge.. ;)

Humör: Gott därför är det dags att ta tag i det som är kvar att göra.

Kvar att göra: Jansson (ett måste för moi), köttbullar, skinka, grönkål (dreglar), chokladtryfflar, klä granen...etc...

Bäst jag speedar på nu!!!!!

Ha det bra!!!!!!!

Ni som bloggar, kom ihåg att använda utropstecken!!! Det visar på att vi menar allvar när vi gör våra inlägg!!!!!

Inga kommentarer: