tisdag 18 december 2007

Blivande psykologdottern är arg

Min dotter är arg.
Riktigt arg, rentav ursinnig.
Hon har glömt sin PIN-kod till mobilen.
Och hon vet inte vart hon har PUK-koden.
Alltså kan hon inte nås på sin mobil, ej heller SMS:a, och det är ju svårt, mycket svårt, för henne.

Ehrmmmm...jag vill inte reta henne mer men det är lite roligt att se.. eller snarare..höra henne...så länge jag inte råkar ut för hennes svada och..

Men hjälp!!..hon låter som värsta Führern!

Månne om jag ska be henne ligga på divaaaaaanen så får jag prata lugnande med henne så hon förlöser sina aggressioner en gång för alla.

Fast..känns som om jag nog gör bäst i att ligga lågt och inte reta henne för man vet aldrig vad hon sätter för diagnos på mig om jag retas...
Plus att jag kanske inte får några julklappar av henne....

Det vill jag ju inte riskera.

Take care.

Inga kommentarer: