tisdag 25 december 2007

Macromicromeck

Jag fick en kamera i julklapp!
Och JAAAAAA!
Jag blev glad!!!!!
(vänligen lägg märke till utropstecknen)

Den passar mig perfekt.
Har fotat hela natten, granar och blommor och släkt..*hmm*.

Igår hittade jag macrofunktionen men idag..
VARS har den tagit vägen?!?!?

Nävål..menar..nåväl..
Vi ses..hoppas jag.
Nu ska jag ta ut mina hårrullar och städa lite.

GOD JUL!

B.t.w, ni får kopiera de bilder som finns på denna blogg.
Svårt att hindra detta. Jag är inget proffs.
På fotografering.
Dessutom finns det så många underbara fria bilder.
Det går inte att skydda sina verk genom att skriva att man inte få kopiera utan att ange källa.

Och, vem bryr sig egentligen om det är Ännelaij, Mårten eller Majsan som fotograferat?
Så länge detta inte sker under arbetstid

Take care!

Inga kommentarer: