måndag 17 december 2007

Julklapps - Klädproblem, kanske det går att lösa?

Jag sliter mitt hår i desperation för att hitta ultimata julklappar till barnen. (de ÄLSKAR bli kallade för barn...ju...)

Förra veckan åkte jag till Ge-Kå´s (Ullared, som det heter i folkmun) och där hittade jag massor av grejer.

Men mest sådant jag inte var ute efter.
Nåväl en T-shirt hittade jag.

Idag kom jag på att kanske inte den tilltänkta personen vill ha top:en (som det heter på tonårsspråk), varför jag ju kan ha den!
Lyckan är gjord!
Jag behöver nya kläder inför ett viktigt möte på onsdag.

Kanske jag kan T-shirten..menar top:en.
Visserligen kommer den vara liiiite för kort.
Jag kommer att visa mina six-packs vilket kanske inte är vad som förväntas då jag nog tränat musklerna åt fel håll....ehrrmmm..

Nae..jag tror jag får sälja top:en på Tradera, alternativt skänka dem till UFF, myrorna eller något.
Det blir toppen!

Men, mina julklappar till barnen då!
Jag blir galen.
Behöver nog inte klippa mig mer någonsin.

Undrar om barnen blir glada om jag skänker pengar till Rädda Barnen istället?

Inga kommentarer: