lördag 29 december 2007

Läs & linslus


Jag har provat kameran, fram och tillbaka och fram igen.
Verkar som somliga blir liiiiiite störda över mitt fotointresse.
Vad spelar det för roll att de har en halväten köttbulle i mungipan just när jag fått den ultimata bilden?!?
Själva, kan de... minsann, fotografera mig när jag är utsliten, osminkad samt har en gammal, tråkig klänning och dessutom rufsigt, ostylat hår.
, när jag klär julgranen.
MINSANN.. just då, ber de mig se glad ut och säga:
- Skit-
Jag vägrade

Har iallafall fått Per Gessles bok i julklapp. Sedan prenumenerar jag på Amelia, jag hann inte läsa ut förra numret innan nästa kom, nu ligger jag efter i "läsningen". Vidare så vill jag fnula med dator samt photoshop och uppdatera mig när det gäller PHP, Windows server 2003, Citrix samt äntligen ställa i ordning vår Linuxserver (som bara är på planeringsstadiet).

Men jag vill göra det NUUUUUUU!
Direkt!
Tyvärr hinner jag inte förrän tidigast den 1/1-08.
*suck*

Dock så läser jag på så fort jag hinner.
Önskar dygnet hade 36 timmar, varav jag var pigg 28 av dem.
Men just nu är första prio, vänner, familj men även teknik.
Igår lyckades jag få ihop allt.
Jag ordnade så ett trådlöst nätverk äntligen fungerade.
Gott Nytt År
ifall vi inte ses före

Inga kommentarer: