torsdag 27 december 2007

Nu tågar vi på, finns alltid någon att lära sig av

Idag åkte vi till Ge-Kå´s.
Vi = jag, moder samt bonusson.
Faktiskt så är det knappt någon trängsel när man åker till Ullared efter jul i december/januari.

Min moder upplyste förresten mig häromdagen när vi pratade om kameror:
- Du vet, Photoshopper ...(undrar om moder stavar shopper med c..?),... det är bra. Det kan man göra mycket mer med än det som följer med kameran!!! (sades med besserwisserröst)
Jag:
- Jaha, jo ..jag ...vet...harkel....
Hon:
- Det finns sååååå många fler, fiiina funktioner i Photoshopper som är bättre än vanliga som följer med kameran.
Jag:
-Jo ...jag vet ...det.. Photochopper..host.., och liiiite ..harkelhost....liiiiiiite ..lite..pluttelite..plutteminilite..juh..........annat... ingick i utbildningen jag gick -98.
Jag tänker men säger inte:
............Photoshop har jag använt i 10 år...............

F.ö så är det fullt upp.
Det känns bra.

Nu dags för mat.

I morgon uppstigning kl 05.00 inför avfärd mot Halmstad för Indianhjärtats-Manneimittlivs behandling etc.

Ha det bra.

Inga kommentarer: